Waarom?

De wereld om ons heen verandert met de dag, in een richting die wij niet altijd als positief ervaren. We lezen dit in de krant en zien het op TV. We nemen hier kennis van. Maar dan?

Het alleen maar tot ons nemen voelt niet goed, we moeten er wat mee. Iets doen om te helpen de wereld een beetje betere plaats te maken. Dit is onze drijfveer geweest om ons bedrijf op te richten.

Dit zijn onze kernwaarden:

  1. Echt, dat wil zeggen congruent met wie wij zijn;
  2. Gedegen, dat wil zeggen wetenschappelijk verantwoord en gebaseerd op èchte ervaringen van mensen;
  3. Maatschappelijk verantwoord (MVO), dat wil zeggen dat wij rekening houden met de maatschappelijke consequenties van onze productie en dienstverlening (mensenrechten, aandacht voor kansarme groepen, milieu en het maatschappelijk nut van de productie);
  4. Met humor, zonder humor, geen leven;
  5. Klantvriendelijk; de klant is koning.